Re: Uziemienie raz jeszcze

Autor: Andrzej Kozyra (kozyr_at_oak.ia.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 13:46:56 MET DST

KaZ wrote:
> [...]

Miales wtedy obudowe polaczona tylko z zasilaczem PC i ew. z innymi
urzadzeniami podlączonymi bezposrednio do PC ( np. monitor ).

W moim PC tez w takiej sytuacji jest ok 110V AC ale jest to zrodlo
napiecia o pewnej rezystancji ( nie pamietam jakie ale jednak
wystarczajaco malej by poczuc kopniecie ).
Wydaje mi sie, ze to napiecie wynika ze sposobu polaczenia zasilacza w
PC z obudowa.

Andrzej Kozyra

Andrzej Kozyra
e-mail: kozyr_at_zeus.polsl.gliwice.pl