Re: Abit vs. Asus

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 12:23:25 MET DST

> Nie wiem ... może zdziwiło mnie, że taki spec jak Ty tak jednoznacznie się
> wypowiada jak pierwszy lepszy użytkownik-właściciel.
Bo właściciel sobie w domu w gierki lubi grywać :)
I sprzętu do tego potrzebuje :)

Składałem różne
> konfiguracje z BE i nie zawsze było różowo. Nie znalazłem jeszcze sprzętu
> żadnej firmy do którego bym nie miał zastrzeżeń a z drugiej strony na
pewno
Zgadza się też miałem problemy z WD/66(nie patrz tak krzywo - te robione
przez IBM). Ale najnowszy bios temu zaradził( przed sprzedarzą flashuje ale
na tym awd 8.3 coś tam to nie ma siły paść(pomija zapis na danych
potrzebnych do podniesienia systemu z dyskietki))

> wiesz ile może zależeć od konkretnej konfiguracji (np. jak może wkurzyć
> konkretny zestaw z kartą TV czy pamięciami). Zawsze śmierdziały mi
> jednoznaczne, proste wręcz genialne opinie przy mocno zbliżonej jakości
> sprzętu bez odniesień do konkretnej konfiguracji i wymagań.
W każdym razie u mnie i u 3 łepków = n/p

> okazji
>
> Szkoda. Niektórzy dużo huczą o wydolności prądowej AGP przy V3 3500
> (pamiętasz problem LX i TnT2?). IMHO ważne z uwagi na nadejście GeForce
Niee przeciż na viperkiu 770 U dodatkowo potrzebna jest moc na
wiatrak(dodatkowo ultra moją jakąś różnice w zasilaniu(więcej v)).
Więc chyba potrzebuje więcej niż voodoo(btw na płycie mam podpięte 3
wiatraki).
> (żeby nie było problemów z jakąś płytą). Niezły prądożłop :-)

> przetestować ... :-(
>
> Oj. Znowu zbyt jednoznacznie ... w większości zastosowań TnT2 jest IMHO
> lepsza ale są i inne przypadki ...

No właśnie - większość = polecam
pozatym niemal nigdy(poza glide) na amen się nie wykłada.

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:<rot_at_poczta.onet.pl>