Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 12:15:39 MET DST

Cześć,

> No właśnie ale nie miałeś do czynienia z be6.

Miałem. EOT.

> Oczywiście że możesz :) tylko dlaczego miałbym ci kit wciskać?

Nie wiem ... może zdziwiło mnie, że taki spec jak Ty tak jednoznacznie się
wypowiada jak pierwszy lepszy użytkownik-właściciel. Składałem różne
konfiguracje z BE i nie zawsze było różowo. Nie znalazłem jeszcze sprzętu
żadnej firmy do którego bym nie miał zastrzeżeń a z drugiej strony na pewno
wiesz ile może zależeć od konkretnej konfiguracji (np. jak może wkurzyć
konkretny zestaw z kartą TV czy pamięciami). Zawsze śmierdziały mi
jednoznaczne, proste wręcz genialne opinie przy mocno zbliżonej jakości
sprzętu bez odniesień do konkretnej konfiguracji i wymagań.

> Niestety nie testowałem.

Szkoda. Niektórzy dużo huczą o wydolności prądowej AGP przy V3 3500
(pamiętasz problem LX i TnT2?). IMHO ważne z uwagi na nadejście GeForce
(żeby nie było problemów z jakąś płytą). Niezły prądożłop :-)

> (Uważam że tnt2 jest lepsza i odradzam vodoo(stąd nie miałem okazji)
przetestować ... :-(

Oj. Znowu zbyt jednoznacznie ... w większości zastosowań TnT2 jest IMHO
lepsza ale są i inne przypadki ...

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."