Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 12:47:48 MET DST

Cześć,

> Bo właściciel sobie w domu w gierki lubi grywać :)

Gierki to gierki a właściwy umiar w podejściu do sprzętu to inna para
kaloszy :-))) Nie sądzisz, że się w pewnym momencie zagalopowałeś ? :-)))

> I sprzętu do tego potrzebuje :)

ROTFL : Szczególnie przydatny jest UDMA66 :-)))) Ale Cię namierzyłem ! :-)

> Zgadza się też miałem problemy z WD/66(nie patrz tak krzywo - te robione
> przez IBM).

Patrzę prościutko :-)))

> Ale najnowszy bios temu zaradził( przed sprzedarzą flashuje ale

Nie musisz nic mówić. Jak przetestowałem nowy do BP6 to z utęskieniem (wiesz
co to znaczy marudni znajomi:-) wyczekiwałem tych samych poprawek na BE6
:-)))

> W każdym razie u mnie i u 3 łepków = n/p

Ale sobie znalazłeś popleczników :-))) Za mną też mogę ustawić armię :-P

> Niee przeciż na viperkiu 770 U dodatkowo potrzebna jest moc na
> wiatrak(dodatkowo ultra moją jakąś różnice w zasilaniu(więcej v)).

To pikuś. Były lepsze probemy ...

> No właśnie - większość = polecam

Lepiej :-) Zaczynasz chwytać ... :-)))

> pozatym niemal nigdy(poza glide) na amen się nie wykłada.

Chcesz kilka płyt wołających o pomoc (zapomnianych przez Boga, developerów
Bios'a i sprzedawców:-)? Szczególnie polecam kilka starszych produktów spod
znaku Ali McBeal :-))) i krzak-name-LX :-)))

BTW : właśnie wszedłem w posiadanie "cyrylicznego" CD Unreal Tournament ...
ciekawe co na to mój sprzęt w domu?

> Pozdrowienia, Jop

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."