Re: Abit vs. Asus

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 11:39:03 MET DST

Cześć,

> Caly czas mowie o BE6

A ja o BX6 rev.2.0 :-)

> a nie o BX6 choc w wersja 2.0 jest niczego sobie ale
> aktaulnie jedynym sensownym zakupem jest BE6

Zapomniałeś dodać "IMHO" :-)

Ja mam inne zapatrywania. Po czasach supremacji BX nadchodzą nowe chipset
(AGP x4, UDMA w chipset'cie, 133MHz, RDRAM itd, itd). Jak ktoś potrzebuje na
gwałt to polecam znakomity "przetrwalnik" w postaci Abit BH6 rev1.1 (dobra
cena i jakość).

> i to ta plyte nalezy porownac do Asusa, posiada ona ATA 66 a o ile sie nie
myle

I tak odpisałem zaraz na początku ...

> Asus tego nie ma

Będzie wersja z UDMA66 (P3B-F/U66C) ale się nie skuszę ... szkoda pieniędzy
... i tak wymienię jak najszybciej na i820 lub coś pod K7.

> - a to powazny minus - aktualnie kupujac kompa - nowego - w wiekszosi
przypadkow
> mamy do wyboru tylko dyski ATA 66 wiec posiadanie takiego kontrolera jest
> duzym plusem.

Nie zawsze :-) Z resztą jeśli uważasz, że zwiększenie wydajności PC-ta jest
na tyle duże, że warte tych pieniędzy ... kup kontroler UDMA66. Dostajesz
prawie dokładnie to samo (jeden PCI w plecy).

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."