Re: Różnica między K7 a K6

Autor: /\\/\\ (ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 11:43:55 MET DST

On Tue, 14 Sep 1999, A. Bigor wrote:

> H=EA? Owszem, w wielu operacjach koprocesor K6 jest wydajniejszy
> ni=BF ten z PPro, jednak rodzina P6 ma 'pipelined FPU'
> [jak przet=B3umaczy=E6 pierwszy termin na polski? "Buforowany"?],

nie, raczej potokowy

> dla kt=F3rego optymalizowane s=B1 wszystkie aplikacje ostro
> korzystaj=B1ce z koprocesora (od Quake po 3D Studio).
> W K6 =BFadnego pipeliningu nie znajdziesz...

nie wiem czy jest potokowy, wiem ze CPU jest nie potokowe. :)
Koprocesor w testach (roznych) wypada niezle (bez 3dnow ofcoz) natomiast
transfer blokow duzych blokow pamieci jest do dupy.=20
Najlepiej to widac jak sie porowna wyniki bez dopalacza i z nim.
Badz co badz animacja 3d to w duzej mierze przewalanie pamieci. FPU
oczywiscie tez jest ekploatowany ale procent czasu stracony na liczenie
jest maly w porownaniu z przewalaniem.=20

ZLOM