Re: Odp: Odp: Ile warto zaplacic za...

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 10:43:39 MET DST

On Tue, 14 Sep 1999 18:26:47 -0700, "The EaGle"
<theeagle_at_friko2.onet.pl> wrote:

>I co z tego ale do 233MMX nie trzeba kupować nowej płyty za 500zł!!!
1. Do celerona nie trzeba wcale płyty za 500zł. Na LX'ie też pójdzie.

>To ty chyba masz nie po kolei w głowie, dwa tygodnie temu na giełdzie za
>mojego 233MMX gość dawał mi 230zł a obok sprzedawał za 300zł. Giełda ul.
>Batorego 10 za "Stodołą", jak nie wiesz to nie pisz głupstw!
To że za tyle sprzedają to wcale nie znaczy że jest tyle warte;) (taki
paradoks;))))))

Ze starociami to tak już jest, że są drogie. Pytanie tylko czy ten co
się pytał to chce kupić czy sprzedać? Bo jeżeli kupić to ja na jego
miejscu nie dałbym tyle za MMX'a. Wystarczy dołożyć parę groszy i
kupić jakiegoś celerona. Nie musi do tego koniecznie być od razy asus
P2B-DS :) Na pewno na LX'ie celeron będzie wydajniejszy niż 233mmx.
A jeżeli chciał sprzedać, to należy zignorowąc moją odpowiedź. Możliwe
że tyle odstanie.

>Dla tego napisałem "nie wiem" ceny zmieniają sie co dzien.
Dla tego było ";)"

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |