Re: czyszczenie walkow gumowych w atramentowce

Autor: Michal Pierewicz (yspierew_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 10:51:30 MET DST

ASSek wrote:

> Witam serdecznie
>
> byc moze temat ten byl juz poruszany (wiec prosze mnie odeslac do
> archiwum ;-)
> Jest sobie taka stara drukarka HP520, i jest z nia nastepujacy
> problem:
> niestety bardzo zle wciaga papier, a objawia sie to tym, iz czasami
> trzeba jej pomagac recznie bo zatrzymuje sie w polowie drogi, a
> czasami wciaga nawet i dwie kartki.
> Wydaje mi sie ze to wina takich gumowych walkow, chyba sie zabrudzily
> i trzeba by je jakos oczyscic.
> Slyszalem ze istnieje taki specjalny papier (cos a'la papier scierny)
> [...]

HP robi(l) takie urzadzonko do czyszczenia plujek.
Sklada sie to z blaszek, sprezynek i kawalkow
czegos takiego jak to co sie uzywa w kuchni
do szorowania garow (plastikowe a nie metalowe
oczywiscie ;) Calosc wklada sie do podajnika papieru.
Do tego odchodzi dyskietka z programikiem, ktorego
uruchomienie powoduje krecenie walkami przez pare minut.
Urzadzonko jest prosciutkie i rzeczywiscie dziala.

Pozdrawia
Michal