Odp: internet dla jednego kompa, a ja bym chcial dla wielu - jak to zrobic?

Autor: Piotr (piotr_at_narccomp.cjb.net)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 10:45:30 MET DST

Użytkownik Tomasz Sopylo <airwolf_at_astercity.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37DF5821.7AA2D268_at_astercity.net...
> Podejrzewam, ze w AsterCity jest podobnie - tez
> jedno IP, a co z reszta kompow, gdyby
> chlopaki z lokalnej czyt. osiedlowej sieci tez
> chcieli miec interek, a niekoniecznie placili
> grube banki za "instalacje"?
> TIA!

W AsterCity takie akcje są zabronione przez regulamin -
chcesz podłączyć dodatkowy komputer - płacisz
(nie tyle co za całkowicie nowe podłączenie, ale jednak)
można oczywiście próbować to ominąć, jednak nie jest
to tak do końca niewykrywalne.

--
Tomasz "Airwolf" Sopyło
Na proxy jest nie wykrywalne z sieci wyglada na to