ATI Mach32 Graphics Ultra+

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 01:05:09 MET DST

Mam kartę graficzną jak w temacie. Kupiłem ją w z drugiej ręki, żeby
wsadzić do jakiejś płyty staruszki (386). Ma ona dodatkowe gniazdko
DIN 9-pinowe, niepodobne do niczego ;-))) Wg dokumentacji ściągniętej
z serwera producenta jest to gniazdko do myszy. Oczywiście nie jest to
z wyglądu ani zwykły COM, ani PS/2.

Czy ma ktoś może opis pinów takiego gniazdka? Szukałem na HWB, ale nie
znalazłem.

Podejrzewam, że sygnały są takie same jak w zwykłej (nie PS/2) wtyczce
myszy, ale nie wiem, który jest który. Nie wiem też gdzie można dostać
taką wtyczkę (pewnie nigdzie). Zawsze jednak można spróbować połączyć
wszystko "w powietrzu", wkładając w dziurki końcówki gołych drutów.

Nie jest to sprawa życia i śmierci, ale chętnie bym sprawdził jak to
działa. Jeśli ktoś wie cokolwiek na temat takich okrągłych
gniazdek/wtyczek myszy (powtarzam - to nie jest PS/2 tylko jakieś
archaiczne gniazdko), to będę wdzięczny za informacje.

--
+- Krzysztof Czurylo M.D.                                        -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+