Odp: Cisza

Autor: Liszaj (liszaj_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 09:44:50 MET DST

Użytkownik Lodek <lodek_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01befe9a$95714640$LocalHost_at_default...

> Nic Ci nie doradzę poza tym, żebyś poprosił jakiegoś kumpla, żeby
> powykręcał od siebie podzespoły (wszystkie lub przynajmniej: karta graf,
> pamięć, procek). Potem po kolei wkładać podzespoły i sprawdzać kiedy nie
> wystartuje. Jak nier wystartuje w ogóle na wszystkich podzespołach o
kumpla
> w tym zestawie minimalnym to masz zwaloną płytę albo obudowę (zakładam, że
> startujesz z dyskietki, żeby nie motać dodatkowo z dyskami, z resztą
objawy
> wskazują na to, że to nie dysk, bo pokazała by Ci się przynajmniej
> [...]

wymienilem karte graf (teraz PCI), pamiec i przez moment na monitorze
pojawily sie komunikaty...
to co zauwazylem to pokazyje Pentium 133Mhz (a mam 166) i teraz nic....
Wiec to na pewno Bios ale co moge robic dalej???
NIestety nie mam doswiadczenia w zabawie z Biosem...
Czy 'clear CMOS' pomoze?

Pozdrawiam
Darek