Re: Cisza

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 13:28:33 MET DST

> Skladam sonbie komputer:
> plyta ATX, proc. 166MMX, obudowa ATX, dysk 850MB,
> karta graf. CL-GD 5420 (Cirrus-Logic rocznik 1995, chyba 0.5 MB), 16MB
> dimm...
> Podlaczylem wszystko, wlaczam Power, dysk startuje ....
> i dalej nic, cisza, nie ma pikania, nic. :-(((((
> Sprawdzalem kilka razy polaczenia sa OK.
>
> Jak sie do tego zabrac by dzialalo?
> Moze to karta graficzna lub pamiec?
> Niestaty nie mam na wymiane ani pamieci ani karty.

Nic Ci nie doradzę poza tym, żebyś poprosił jakiegoś kumpla, żeby
powykręcał od siebie podzespoły (wszystkie lub przynajmniej: karta graf,
pamięć, procek). Potem po kolei wkładać podzespoły i sprawdzać kiedy nie
wystartuje. Jak nier wystartuje w ogóle na wszystkich podzespołach o kumpla
w tym zestawie minimalnym to masz zwaloną płytę albo obudowę (zakładam, że
startujesz z dyskietki, żeby nie motać dodatkowo z dyskami, z resztą objawy
wskazują na to, że to nie dysk, bo pokazała by Ci się przynajmniej winietka
BIOSu, czyli to co na początku widać na ekranie zaraz po włączeniu
komputera).

Piotr Hosowicz vel Lodek
Zajrzyj na moją stronę z freewarem
http://www.mcsoft.stopklatka.pl