DIMM = RIMM ???

Autor: Szymon Janicki (janicki_at_onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 06:49:09 MET DST

Witam,

Mam takie pytanko, mianowicie, ostatnio bylem w sklepie i sie pytalem jakie
sa aktualne ceny DIMMow.. na co facet powiedziel ze 128MB kosztuje w
granicach 1000, ale nie oplaca sie kupowac bo niedlugo (wspominal cos o 1-2
tygodnie) wejda pamieci RIMM ktore beda tansze.... a bedzie to nowa
technologia.... Poniewaz jeszcze nic nie slyszalem o tych pamieciach, mam do
Was pytanie, co to jest i jak to sie je :) Tzn glownie mnie interesuje czy
wklada sie je w to samo gniazdo co DIMMy i czy sa "rownie dobre"...... :)

Pozdrawiam,

Szymon Janicki

--
Click PLUS! - e-mail + www + dostep - 80 PLN/miesiac - http://rubikon.pl