Problem VA-503A

Autor: Piotrek Szymański (szyman_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 21:54:47 MET DST

Hi!

Był sobie komputer z Pentium 166 w którym walnęła się płyta główna. Kupiona
była nowa płyta VA-503A i nowe pamięci SDRAM PC100 64MB. Po złożeniu tych
części razem komputer włącza się, na ekranie nic nie wyświelta i wyłącza
monitor (wygasza).
Ustawiłem napięcie na 3.3V, mnożnik na 2.5x, 66MHz procesor, 33MHz PCI.
Sprawdziłem inny procesor i inną kartę graficzną z tą płytą. Czy to pamięci?
A może zasilacz? (Ktoś wie czy uszkodzony zasilacz może dawać taki efekt?).

TIA

--- If you can't make it good, at least make it look good.
- BILL GATES

Szyman (szyman_at_free.polbox.pl)