Re: opengl na Viper330

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 13:59:51 MET DST

Grzegorz Pisarski napisał(a) w wiadomości:
<7reeds$rba$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Pytanie może wydawać sie głupie - wgrać sterowniki, ale co nie bardzo to
>chce działać.

Jaka plyta? Moze potrzebujesz patcha dla chipsetu?

> Próbowałem różnych sterowników - i diamonda i innych do
>riva128, ale na żadnym nie działa zadna gra

Najlepsze sa drivery nVidii. Starsze Diamonda chyba nie obslugiwaly
OpenGL (pozbylem sie tej karty z pol roku temu, wiec slabo pamietam...).

>....... no moze przesadziłem - na jednym (ale nie diamonda) uruchomił sie
>quake3 test z beznadziejn? jak na możliwo?ci tej karty grafik?

Jaka? Brakowalo moze tekstur? Sprecyzuj.

>PS : w W95 nie udało mi sie wogóle uruchomić Opengl
>Jak to odpalić ?

Instalowac:
Win95 OSR2.x
[latki dla chipsetu]