Riva 128 ZX

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 19:10:31 MET DST

Hejka. Muszę niestety kupić w/w kartę (niestety bo jutro nie będę maił
żadnej a nie stać mnie narazie na nic więcej) i w sklepach we wrocq są
następujące modele:
1. nVidia Riva 3DZX
2. STB velocity Riva zx
3. Vivatec Riva 128 zx

Którą z nich mam wybrać waszym zdaniem? Dodam że różnice w cenie są
niewielkie.
1. 185pln, 2.160pln, 3. 185pln
Czy może jakąś inną. Dodam tylko że mogę na to przeznaczyć max 200 pln.
Proszę o jak najszybszą reakcję, bo sprawa jest pilna. Wielkie dzienx

--
                 Piotr Weremczuk