Re: Riva 128 ZX

Autor: Maciej FILIPCZYK (philipek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 22:34:27 MET DST

Ranger wrote:

> Hejka. Muszę niestety kupić w/w kartę (niestety bo jutro nie będę maił
> żadnej a nie stać mnie narazie na nic więcej) i w sklepach we wrocq są
> następujące modele:
> 1. nVidia Riva 3DZX
> 2. STB velocity Riva zx
> 3. Vivatec Riva 128 zx
>
> Którą z nich mam wybrać waszym zdaniem? Dodam że różnice w cenie są
> niewielkie.
> 1. 185pln, 2.160pln, 3. 185pln
> Czy może jakąś inną. Dodam tylko że mogę na to przeznaczyć max 200 pln.
> Proszę o jak najszybszą reakcję, bo sprawa jest pilna. Wielkie dzienx

Mialem "przyjemnosc" pracowac na 2 modelach karty nVida Riva ... Mam
bardzo zle doswiadczenia, nie wiem moze mialem pecha, ale ciagle cos
padalo. O ile mozna bylo bez problemu uzywac win to np w grach calkiem
zwisaly. Zassalem nowe drivery i dalej to samo. Na moj gust to one chyba
sie za bardzo grzeja.

--
Maciej Philip Filipczyk
philipek_at_zeus.polsl.gliwice.pl