Re: Cisza

Autor: Marcin Bek (marcin_at_servodata.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 16:13:39 MET DST

Liszaj napisał(a):

> Skladam sonbie komputer:
> plyta ATX, proc. 166MMX, obudowa ATX, dysk 850MB,
> karta graf. CL-GD 5420 (Cirrus-Logic rocznik 1995, chyba 0.5 MB), 16MB
> dimm...
> Podlaczylem wszystko, wlaczam Power, dysk startuje ....
> i dalej nic, cisza, nie ma pikania, nic. :-(((((
> Sprawdzalem kilka razy polaczenia sa OK.

Pokazalo Ci sie logo Bios i karty graficznej ??? Jezeli tak to jest to
raczej kwestia plyty.
Przede wszystkim sprawdz czy masz dobrze docisnieta kosc RAM. To jest
najczesciej spotykany objaw. Sprawdz czy dobrze jest docisniety procesor.
Podlacz speaker'a i sprawdz jaki rodzaj dziwiekow wydaje. Nie wszyscy o
tym wiedza ale rozne czestotliwosci pikania oznaczaja rozne bledy. Sprawdz
to i napisz do mnie na prive to ci pomoge.
Pozdrawiam
Marcin
marcin_at_servodata.pl