Odp: Cisza

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 21:50:41 MET DST

[...]
> Podlaczylem wszystko, wlaczam Power, dysk startuje ....
> i dalej nic, cisza, nie ma pikania, nic. :-(((((
> Sprawdzalem kilka razy polaczenia sa OK.

Miałem kiedyś taką sytuację, okazało się, że są źle ustawione (fabrycznie!)
zworki określające typ Flash-ROM-u, było ich chyba ze cztery. Trzeba było
zedrzeć nalepkę, odczytać oznaczenia na kości i porównać z instrukcją płyty
(AFAIR jakiś FIC na BX-ie). Jeszcze jedno: nie podłączyłeś odwrotnie taśmy od
HDD? Też podobne objawy.

Pozdrowienia

JoteR