Re: Prosba do uzytkownikow Riva TNT/TNT2

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 12:13:00 MET DST

Cześć,

> Yhy... na razie zostaję na 2.04.. może w przyszłym miesiącu zassam nowe
> (teraz już za dużo $$$ poszło do TPSA)

Rozumiem. Tym bardziej, że w NFS to nie wygląda na kwestię konkretnych
driverów ...

> "Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia" : )

Niekoniecznie. Monitor tu po prostu nie ma nic do tego. Możesz użyć
najnowszych do 15-stki i starych do 17-stki ...

> Staram się... ale czasami szkoda mi ssać jak i tak nie widać różnicy (up
to now) - a może będę skakał "co drugie wydanie" najnowszych.... :)

Oczywiście. Z resztą można się było przekonać na 2.25, że lepiej poczekać aż
zostaną sprawdzone ...

> Hmmmm.. no właśnie... Mam FSB 83 a karta 105/120

Co właśnie. Przecież jak masz problem z aplikacją to musisz sprawdzić czy
przypadkiem nie przetaktowałeś po prostu sprzętu.

> j.w. 120 - to spróbuję zniżyć do default i zobaczę..

O rany ... przecież od tego należy zacząć ... :-(

> Hmmm.. chyba zaczynamy zabawę...... w szukanie "winnego" :)

A co myślałeś? Że ten typ tak ma :-)))

> No to nici....

Ano.

> Fajnie.. ciekaw jestem kto numerował ich versję...

Bandyta jakiś ... :-)))

> ALGI GALERIA SAMOLOTÓW

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."