Re: Prosba do uzytkownikow Riva TNT/TNT2

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 11:41:10 MET DST

Dnia Mon, 13 Sep 1999 13:52:08 GMT, "Kris" <kris_at_hardware.com.pl>
napisał(a):

>Cześć,

>Nie są. Różnice są w prędkości kosmetyczne a kompatybilność z najnowszymi
>grami mniejsza. Użyj 2.17 lub 2.08
Yhy... na razie zostaję na 2.04.. może w przyszłym miesiącu zassam nowe
(teraz już za dużo $$$ poszło do TPSA)

>Bez sensu.
"Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia" :
)

>Nie. Chodzi dobrze zarówno na 2.08 jak i 2.17 (kilka fps w tą czy w tamtą
>stronę mnie nie interesują).
aha...

>Używaj zawsze najnowszych.
Staram się... ale czasami szkoda mi ssać jak i tak nie widać różnicy (up to
now) - a może będę skakał "co drugie wydanie" najnowszych.... :)

>już
>
>Coś masz skopane i od tego trzeba zacząć. Referencyjne są jak na razie
>najlepsze i od tego IMHO zacznij. Ściągnij 2.17 (np. www.pc.com.pl).
>Doprowadź sprzęt do ustawień default (szyna 66MHz, karta 90/110). Wykoś z
>rejestrów cały klucz nVidii. Zainstaluj nowe. Ustaw wszystko na najlepszą
>jakość. Ustaw w rejestrach PowerUser i wyłącz VSync (VBLANC off). Przetestuj
>dokładnie NFS. Sprawdź ustawienia 3D w grze itd.
Hmmmm.. no właśnie...
Mam FSB 83 a karta 105/120

>Jaką masz płytę główną?
Stara i nie ładna (gdzie ładna to ABITy i ASUSy)
Shuttle HOT-641.. ale nie narzekam...
chociaz FSB jest w BIOSie.... (w sumie mnożnik na płycie ale przy celerze
to rybka)
>Dziwne efekty wizualne (kreseczki, kropeczki itp) mam jak przetaktuję pamięć
>w TnT. Na pewno nie przegiąłeś?
j.w. 120 - to spróbuję zniżyć do default i zobaczę..
(ale występuję to tylko w tej grze i tylko w nocy tuż przy "zderzaku" )

Hmmm.. chyba zaczynamy zabawę...... w szukanie "winnego" :)

>naprawdę
>
>Z założenia się tego nie da zrobić. Każda gra ma własną optymalizację pod
>dane API.
No to nici....

>Kris.
>
>PS. Instalacja 2.25 (tych starszych od 2.17:-) idzie też bez stresu ...
Fajnie.. ciekaw jestem kto numerował ich versję...

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl