Re: Co to za karta dzwiekowa Mozart ?? jakie drivery ?!

Autor: Guhru (guhru_at_bbs.chip.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 00:02:32 MET DST

> Ja mialem z ta karta serie przykrych doswiadczen :-( Na szczescie
> zepsula sie dosyc szybko :-))) i wymienilem ja na ESS1868, ktora mam
> do dzis i nie narzekam.

To w sumie ciekawe. Ja tez przesiadlem sie na ESS1868 :) po tym jak Mozart
zaczal sprawiac problemy, ale wlozylem go jakis czas potem do kompa kuzynki
i tam bez zadnych problemów. Na ESS1868 narzekam - jakosc dzwieku jest o
wiele gorsza niz w poczciwym Mozarcie. Sprawdz czy Twój Mozart nie zadziala
u jakiejs kuzynki :)