Odp: Co to za karta dzwiekowa Mozart ?? jakie drivery ?!

Autor: YODAcki (jacek_at_bibltor.torun.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 10:23:29 MET DST

--
YODAcki
UIN #48112014
Użytkownik Guhru <guhru_at_bbs.chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37ddfb47_at_news.vogel.pl...

> To w sumie ciekawe. Ja tez przesiadlem sie na ESS1868 :) po tym jak Mozart
> zaczal sprawiac problemy, ale wlozylem go jakis czas potem do kompa
kuzynki
> i tam bez zadnych problemów. Na ESS1868 narzekam - jakosc dzwieku jest o
> wiele gorsza niz w poczciwym Mozarcie. Sprawdz czy Twój Mozart nie
zadziala
> u jakiejs kuzynki :)

Witam szanownych kolegów w klubie Mozarta. Ja równiez mialem Mozarta i
przesiadlem sie na ESS 1868.
Z Mozartem mialem kupe problemów. Począwszy od fatalnego dzwięku w grach do
zawieszania kompa
np. przy zrzucaniu audio na HD. NIE POLECAM osobiście tej karty. Badziewie
jak cholera.
Z ESS 1868 tez były problemy. ale w porównaniu z Mozartem była po prostu
złota.
A co do driverów do Mozarta. Nie mam pojecia skąd je wziąć. Swego czasu
próbowalem je znalezc na inecie, ale
bez powodzenia. Mialem tylko drivery zalączone do karty.