Re: Potrzebna pomoc przy upgradzie procka P100 w starym pececie...

Autor: McCoy (mccoy_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 01:43:47 MET DST

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7rjpb4$pj2$1_at_h1.uw.edu.pl...
| McCoy <mccoy_at_alpha.net.pl> wrote in message

Mówiłeś o chipsecie 430FX?
To co napisałem dotyczy na pewno chipsetu TX, który jest
nowszy niż FX więc zastosowałem analogię a właściwie
starałem się wyjaśnić co prawdopodobnie miała na myśli
osoba, która napisała o tym wcześniej.

| A to co słyszałeś dotyczyło WinChip'a C6,
| WinChip'a 2 czy moze WinChip'a 2A z 3Dnow!?
| Podobno jest między nimi zasadnicza różnica.

Niestety osobiście nie miałem do czynienia z żadnym z
winchipów a to co mi wiadomo pochodzi z prasy oraz z opini
na grupach dyskusyjnych i z tego co pamiętam dotyczyło
właściwie wszystkich modeli tego procka. Podejrzewam, że na
opinie te ma wpływ znacznie szersze jak dotąd wykorzystanie
w grach koprocesora niż rozszerzeń typu mmx czy 3dnow.
Wszyscy testerzy byli zgodni że fpu to winchip ma dużo
słabszy niż pentium. Ale z pewnością pszyrost prędkości
będzie zauważalny choćby ze względu na częstotliwość.
Pozdrawiam - McCoy