Re: Jaki program najlepszy do konwersowania plików graf.

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 01:40:33 MET DST

> Chodzi mi o taki ktory moża gdzieś ściągnąć z neta,może są programy tylko
> zajmujące sie konwersowaniem z formatu na inny format pliku graficznego??
> właśnie taki by był najwłaściwszy bo przegl.graf. albo tego nie obejmuja
> albo
> jest to jakiś tam minimalny procent ich możlwości.

Całkiem fajne możliwości ma ThumbsPlus (batch conversion z
przekształceniami, resizem itd). Coś takiego ma chyba również Paint Shop
Pro. Obydwa były na różnych cover CDs. Powinny też być w internecie (PSP
napewno).

Piotr Hosowicz vel Lodek
Zajrzyj na moją stronę z freewarem
http://www.mcsoft.stopklatka.pl