Re: CD czy DVD

Autor: Rafal Olesinski (SPAM/rafalole_at_it.com.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 13:18:57 MET DST

Michał Wiszniewski wrote:

> czy oplaca inwestowac w DVD, czy jeszcze walnac sobie
> cedeka? czy DVD x4/x24 wystarczy, czy poczekac az technologia sie
> jeszcze rozwinie? cena odgrywa w moim przypadku dosc duza role...

Czy sie polaca nie wiem, ja zmienilem CD Asus 34x na DVD Samsung SD-606
6x/32x (cena 370 PLN). Wydaje mi sie ze nowy DVD chdzi szybciej od
starego CD (podczas odczytu plyt CD oczywiscie)-ale to subiektywne
wrazenie nie poparte testami. Jesli sie zastanawiasz - moim zdaniem -
kup DVD.
Pozdrowienia
Rafal