otw. temporay internet files a sylaba komunikator

Autor: AmAdeuz (amadeuz_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 12:17:18 MET DST

Mam właśnie taki problem chodzi o to że za czasów gdy miałem
int..explorer4.0
z w/w katalogu mogłem po rozłączeniu z siecią pobrać strone,fotke itd.
mogłem to zmieniać w opcjach fold. a potem w typach plików .....teraz gdy
mam zainstalowaną od niedawna przeglądarke sylaba komunikator 4.5 nie moge
bez ponownego połączenia pobrać pliku itp. ma ktoś na to sposób czy to
wrodzone...
to jedno ..drugie pytanie to : chodzi o odinstalowanie IE nie moge znaleźć w
dodaj/usuń programy w panelu ster.tego pliku a znowu wywalanie folderów od
tak do kosza
to z doświadczenia wiem że ma to potem negatywne skutki.Jest jeszcze jakaś
ręczna metoda ....może po u przednim wywaleniu IE.exe trza by było zaglądnąć
do pliku rejestru i tam jego resztki również wy.....tego tam.

z góry dzieki za wszelkie podpowiedzi
pozdrawiam

--
AmAdeuz