Re: Potrzebna pomoc przy upgradzie procka P100 w starym pececie...

Autor: McCoy (mccoy_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 12:47:48 MET DST

Witam!
| Napiszcie coś więcej o tym "problemie"... Dlaczego te
nadmiarowe
| 16MB miałyby przeszkadzać? Macie jakieś konkretne źródła
tych
| informacji (np. Microsoft Knowledge Base) czy to tylko
"plotki"?

Chodzi o to że na twoim chipsecie pamięć podręczna potrafi
obsłużyć tylko do 64MB ramu. Windows podobno ładuje się do
górnych partii pamięci , a więc u ciebie również powyżej
64MB. Z tego wniosek, że system nie jest buforowany przez
cache i chodzi wolniej niż przy tylko 64MB. Raczej nie
należy tego traktować jako plotki. Jeśli chodzi o Winchipa
to nie spodziewaj się rewelacji w grach. Nie wiem jaki
będzie przyrost prędkości ale z tego co słyszałem to
niewielki.

Pozdrawiam
McCoy