Re: GA 6BXC a Riva TNT2M64

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 22:53:59 MET DST

>czy ktos mial problem z RIVA TNT2 M64 Winfastu a plyta BX GigaByty ?.
>Upgradowalem BIOS, a karta dalej nie odpala monitora.

Ja kiedys zle zflaszowalem Rive TNT Asusa, a roznica byla malutka -
wpakowalem bios od wersji SGRAM'owej (moja miala SDRAM'y).

Pomoglo odpalenie systemu na jakiejstam VGA bodajze Trident 512k oraz
zwrocenie sie do producenta o podeslanie dosowego loadera wraz z wlasciwym
biosem do mojej karty.

Sprobuj zrobic to samo, tylko pamietaj - nawet jedna literka jest wazna w
takiej sytuacji ;-)

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl