2 komputery polaczone skretka - NIE DZIALA

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 22:55:25 MET DST

Witam!
Mam nastepujacy problem - 2 komputery polaczylem skretka,
skonfigurowalem siec w 95 i... NIC. Widac otoczenie sieciowe, ale po
"dwukliku" na nim dostaje komunikat, ze "przegladanie sieci nie jest
mozliwe, siec nie jest dostepna". CO JEST GRANE?
Dodatkowe informacje:
- oba kompy pracuja pod W'95 OSR2
- karty sieciowe to Genius NEW GE2000III i Compex (obie 10 Mbps)
- obie karty sa prawidlowo zainstalowane i sprawne
- kabel jest skrosowany
- w ustawieniach sieci sa zainstalowane:
   - klient sieci microsoft networks
   - karta sieciowa
   - IPX/SPX
   - udostepnianie plikow i drukarek
   - jako siec podstawowa - logowanie windows

Jesli ktos z Was wie, dlaczego mi to nie dziala, to bardzo prosze o
informacje, bo juz sie z tym mecze 2 dni i szlag mnie trafia.

Dziekuje z gory i pozdrawiam
Paszczak