Re: Mainboard i problemy z RAMem

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 22:54:03 MET DST

>wytlumaczenie = Pcchips = BADZIEW !!!

Moze bede ekscentrykiem (albo szczesciarzem :-) ale mam juz od ponad pol
roku plytke w/w firmy na TXpro i jak narazie nie sprawia mi ona
najmniejszych problemow.

Generalnie natomiast patrzac to ogolnie to faktycznie plyty tejze firmy sa
raczej tylko i wylacznie do uzytku biurowego (gfx + sound + network +
modem), jest problemow duzo wiecej niz czesto satysfakcji.

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl