Mainboard i problemy z RAMem

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 00:18:48 MET DST

Mam taki dość ciekawy problem z płytą główna(tzn mój koleś ma) i bede
wdzieczny za pomoc.

Nie pamietam modelu bo nie jest to płyta moja, ale moge się dowiedzieć.
Firma PC-Chips , chipset LX\EX. Na płycie są 4 gniazda RAMu SIMM i 2 DIMM.
Jak chce zainstalować 2x8MB SIMM EDO 60ns LGS jako 3i4 oraz(jako 1) DIMM
16MB SDRAM to wszystko w porzadku. Jak chce tylko zmienić usytułowanie tych
SIMMów jako 1i2 to dupa(DIMM jako 1). Jak chce włożyć 2x8MB SIMM + 2x8MB
SIMM to jest OK czyli pokazujwe 32MB ale jak doloże DIMM 16MB to nadal mam
32MB. Co ciekawe nie wykrywa wtedy DIMMa. Jak tylko wyjmę SIMMy 1i2 to jest
32MB jako SIMM i DIMM. Nigdy się z takim problemem nie spotkałem. To coś jak
by płyta nie mogła obsługiwac 48MB RAM czy to możliwe?
Z góry thx.

--
Pozdrawiam.