Dysk twardy

Autor: scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 11:24:14 MET DST

Chce kupic dysk twrdy o poj. ok.10 GB i predkosci obrotowej 7200 i nie wiem
jakiej firmy dysk kupic.
Mam do wyboru
Quantum Fireball KA 9,1GB (8.5 / 512)
IBM DJNA 370910 9,1GB (9 / 2048 )
WD WDAC 29100 9,1GB (9 / 2048 )
i MAXTOR 91024U4 10,2GB (9 / 512 )

Wszystkie dyski sa U-66 i mniej wiecej w tej samej cenie. Nie wiem tylko jak
cache wplywa na wydajnosc dysku(roznica miedzy 512 a 2048 wydaje sie dosc
spora)
Slyszalem (i widzalem na wlasne oczy) ze dyski firmy IBM i QUANTUM
wspolpracuja tylko ze soba i nie mozna podlaczyc do komputera dyskow innych
firm, a mam jeszcze w komputerze dysk FUJITSU.

Prosze o pomoc.