Odp: Co jest z mym CD-ROMem?

Autor: Tomasz Śliwakowski (tomasz-s_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 16:11:54 MET DST

Użytkownik Rafaello... <rcichosz_at_pt.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7rbvfi$o67$1_at_news.onet.pl...
> No właśnie mam podobny problem. Mam win95osr2 i dołożyłem do kompa
> nagrywarkę Yamaha 4416 SCASI Advensys i cdrom Dysyn 24x widzi teraz
> wszystkie płytki jako audio nie ważne jaką się włoży. Tak samo zachowuje
się
> jak u kolegi z tym że zawsze widzi audio i po arę razy wsuwanie płytki nie
> pomaga. DMA jest wyłączone. Nawet wywaliłem BusMaster i wgrałem ESDI nie
> pomogło. Dziwne jest to iż patrząc na rejestr cdromy widziane są jako
pseudo
> scasi (może się mylę)
>

> --

> [...]
Spróbuj wyłączyć w BIOSie, lub w sterownikach (ale zainstalowanych). Jeśli
to płyta VIA, to w nowszych jest program VIADMATool - pobaw się ptaszkami.
Przy okazji: jak sprawuje się nagrywarka? mam zamiar kupić 6416 SCSI plus
kontroler cos koło tego. Jaki jest dokładni model Advansysa, na jakiej kości
(powinno to biegać na Linuksie), czy ma własny bios, ile dałeś? Może jakiś
znajomy ma Tekrama?

Jak masz trochę czasu, to zapraszam na priva: Tomasz Śliwakowski:
tomasz-s_at_bbs.chip.pl