032 nr dostępowy Netii, co za problem?

Autor: PCys (komin_at_boruta.demo.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 17:38:54 MET DST

Witam.
Ktoś z Grupowiczów wspominał o nrze dostepowym Netii dla obszaru 032.
(7636465)
Próbowałem ten numer.
Za pierwszym razem dostałem komunikat że łączność niemożliwa i żeby
sprawdzić typy serwerów. Więc w Dialupie zaznaczyłem też NetBei i ICX/PCX
(miałem tylko TCP/IP).
Za drugim razem dodzwoniłem się, ale tym razem wyłożyłem się na nazwie i
haśle (wpisałem PPP/ppp). Myslę że to coś z nazwą i hasłem, bo wpisałem
PPP/ppp, enter, za chwilę znów żeby podać nazwę i hasło, PPP było OK a ppp
wycieniowane... I tak parę razy. Anulowałem, i wtedy znów wyszedł komunikat
żebym sprawdził typy serwerów.
Co jest grane?
Próbowałem zadzwonić pod ten numer, w słuchawce rozlegają się Nasze Ulubione
Wibracje...
Dzięki za ew. info.
BTW, jestem klientem Netii!
Piotrek
komin_at_boruta.demo.pl
PS.
Nie piszcie żebym spytał raczej Netię, ta firma nie odpowiada na mejle (ani
na telefony).