Odp: Co jest z mym CD-ROMem?

Autor: Rafaello... (rcichosz_at_pt.onet.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 00:08:24 MET DST

No właśnie mam podobny problem. Mam win95osr2 i dołożyłem do kompa
nagrywarkę Yamaha 4416 SCASI Advensys i cdrom Dysyn 24x widzi teraz
wszystkie płytki jako audio nie ważne jaką się włoży. Tak samo zachowuje się
jak u kolegi z tym że zawsze widzi audio i po arę razy wsuwanie płytki nie
pomaga. DMA jest wyłączone. Nawet wywaliłem BusMaster i wgrałem ESDI nie
pomogło. Dziwne jest to iż patrząc na rejestr cdromy widziane są jako pseudo
scasi (może się mylę)

Rafaello...
rcichosz_at_pt.onet.pl