Re: Monitor - co jest nie tak ?

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 10:55:57 MET DST

Andrzej Perski napisał(a) w wiadomości: <7rbuvu$q2r$1_at_h1.uw.edu.pl>...
>czesc
>
>Zadaja to pytanie przedewszystkim do osob znajacych sie na monitorach.
>Mam bowiem problem.Kupilem neidawno 17 calowy simens nixdorw - 96
>rocznik.Martwi mnie to ze ekran drga na boki z czestotliwoscia kilka razy
na
>minute.Oczywiscie moze sie to ustabilizowac po jakims czasie ale czasami
nie
>daje mi to spokoju.Po prostu obraz trzesie sie na boki (wychylenie sa
>neiwielkie ale drażniące).W zwiazku z tym mam pytanie w czym tkwi problem
> [...]

Obraz z reguly drga wtedy kiedy blisko monitora bedzie wlaczony zasilacz np.
od glosnikow lub tez jest to zalezne od karty graficznej i nalezaloby wtedy
zmienic czestotliwosc odswierzania.
Czesto tez mam z tym problem kiedy monitor stoi blisko tablicy energetycznej
z licznikami.