Monitor - co jest nie tak ?

Autor: Andrzej Perski (ajpi_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 00:01:55 MET DST

czesc

Zadaja to pytanie przedewszystkim do osob znajacych sie na monitorach.
Mam bowiem problem.Kupilem neidawno 17 calowy simens nixdorw - 96
rocznik.Martwi mnie to ze ekran drga na boki z czestotliwoscia kilka razy na
minute.Oczywiscie moze sie to ustabilizowac po jakims czasie ale czasami nie
daje mi to spokoju.Po prostu obraz trzesie sie na boki (wychylenie sa
neiwielkie ale drażniące).W zwiazku z tym mam pytanie w czym tkwi problem i
czy mozna sie go jakos pozbyc.Prosze o konkretna diagnoze i piszcie na
priva: ajpi.koti.com.pl

dzieki
NARAZIE