Re: Pytanie o klucz rejestru

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 10:49:55 MET DST

> Witam!
> Grzebałem właśnie w regedit.exe i odkryłem tam wpisy po programikach
które
> kiedyś-tam miałem i odinstalowałem. (Miesiąc temu)
> Mam trochę cykora je kasować, w końcu rejestr ważna część systemu.
Nigdzie w
> kompie nie ma śladu po tych programach oprócz regedit.exe.
> Programy odinstalowałem ostroznie, tzn. z Panelu sterowania/Dodaj usuń
> programy.

Możesz wyeksportować klucze tych programów do plików *.reg a potem skaoswać
klucze. Jak coś się będzie kaszaniło to najwyżej scalisz regi z rejestrem i
tyle. Na Twoim miejscu bym się nie przejmował i kasował to co tam zostało
po starociach.

Piotr Hosowicz vel Lodek
Zajrzyj na moją stronę z freewarem
http://free.net.pl/~mcsoft