Re: Pytanie o klucz rejestru

Autor: b_at_nit@
Data: Sat 11 Sep 1999 - 13:12:03 MET DST

\"PCys\" <komin_at_boruta.demo.pl> wrote:
>Witam!
>Grzebałem właśnie w regedit.exe i odkryłem tam wpisy po programikach które
>kiedyś-tam miałem i odinstalowałem. (Miesiąc temu)
>Mam trochę cykora je kasować, w końcu rejestr ważna część systemu. Nigdzie w
>kompie nie ma śladu po tych programach oprócz regedit.exe.
>Programy odinstalowałem ostroznie, tzn. z Panelu sterowania/Dodaj usuń
>programy.
>Pozdrwaiam,
>Piotrek
>komin_at_boruta.demo.pl
> [...]

Spoko: wejdz w rejestrze do galezi :
HKEY_LOCAL_MACHINE\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Uninstall

Odszukaj tam klucze o nazwie aplikacji ktore usunales lub chcesz usunac i spoko
mozesz ten klucz usunac

pozdrawiam

b_at_nit@

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!