Re: Pytanie o klucz rejestru

Autor: Misiek Twardowski (shaman_at_prom.ds12.agh.edu.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 10:18:25 MET DST

PCys wrote:

> Witam!
> Grzebałem właśnie w regedit.exe i odkryłem tam wpisy po programikach które
> kiedyś-tam miałem i odinstalowałem. (Miesiąc temu)
> Mam trochę cykora je kasować, w końcu rejestr ważna część systemu. Nigdzie w

Po pierwsze jak bedziesz mial cykora to niczego sie nie nauczysz, po drugie
zawsze mozna zainstalowac winzgroze od nowa, po trzecie nie napisales ktora
wersje windy posiadasz, po czwarte kilka rad (zakladam ze masz win95, na 98 nie
testowalem):

1. skopiuj pliki system.dat i user.dat z katakogu c:\windows w razie czego
2. skasuj regeditem wszystkie wpisy dotyczace progow ktorych juz nie masz, zeby
ci oszczedzic szukania to zagladnij do \HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE
3. samo skasowanie zda sie psu na bude, bo zostana tam puste miejsca po wpisach
i winzgroza dalej bedzie je przeszukiwala, dlatego musisz po skasowaniu kluczy
zrobic export rejestru do pliku np. rej.reg
4. teraz najgorsza faza: zresetuj windy i wejdz do lini polecen ( F8, a potem
wybierz z menu)
5. wejdz do katalogu windowsa ( z klawiatury polecenie "cd windows" )
6. wpisz z klawiatury "regedit /c rej.reg" , powinny zaczac leciec procenty az
do 100%
7. jak skonczy to uruchom normalnie windoze
8. UWAGA: jak NIE dojdzie do 100% po powiedzmy 10-20 min. (zalezy od rozmiaru
rejestru) to jest bol bo jest jakis blad w rejestrze i trzeba sie z tym
pogodzic. Rozwiazanie - zresetuj kompa, wejdz do lini polecen i skopiuj 2 pliki
ktore zbackupowales do katalogu windowsa. W tym przypadku nic sie nie
zmienilo... i cala robota na marne, ale to juz mozna podziekowac ekipie Sw.
Pana Billa G.

uwagi koncowe: jezeli sie przydazy ostatni punkt to nie lam sie tylko sproboj
ponownie powiedzmy za tydzien, jak doinstalujesz troche staffu. Jest jeszcze
inna metoda ale jak chcesz sie dowiedziec to daj znac na priva, bo sie upisalem,
postraszylem i pewnie odejdzie ci ochota na takie zabawy. Jezeli nie to feel
free to mail me :)
Ufff...

Pozdrawiam

--
     (      Misiek Twardowski       .  .   . %%% . .   .    .
     )) shaman_at_prom.ds12.agh.edu.pl   .  .  %%@%% . The beTTer liFe