Re: Pytanie o klucz rejestru

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 05:14:43 MET DST

Cześć,

PCys <komin_at_boruta.demo.pl> wrote in article
<CugC3.2321$M3.32722_at_news.tpnet.pl>...
> Witam!
> Grzebałem właśnie w regedit.exe i odkryłem tam wpisy po programikach które
> kiedyś-tam miałem i odinstalowałem. (Miesiąc temu)
> Mam trochę cykora je kasować, w końcu rejestr ważna część systemu. Nigdzie
> kompie nie ma śladu po tych programach oprócz regedit.exe.
> Programy odinstalowałem ostroznie, tzn. z Panelu sterowania/Dodaj usuń
> programy.
> Pozdrwaiam,
> Piotrek
> komin_at_boruta.demo.pl
> PS. Wiem że teoretycznie możnaby zrobić backup systemu albo odtworzyć
> [...]

Jak nie czujesz się pewnie, to lepiej nie ruszaj. Większość wpisów po
starych programach można skasować bez problemu (wpisy zawierające informacje
o ustawieniach itp.), ale zawsze należy zrobić kopie zapasowe rejestru i
przez parę dni intensywnie testować inne programy i system. No i niczego nie
instalować ani nie zmieniać żadnych opcji systemowych - inaczej w przypadku
konieczności odtworzenia rejestru będą kłopoty.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)