Re: szukam programu do "startowania" wingrozy

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 05:23:04 MET DST

Cześć,

Maciej Karaś <machos_at_free.com.pl> wrote in article
<7rbtri$6mq$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> czesc,
> chodzi mi o taki program ktory nim zaladuje caly windows razem ze
wszystkim
> badziewiem (ktore pozniej kisi sie na tray`u ) zapyta sie mnie czy chce
zeby
> wszystko ladowal. np. 1= czysty windows (do giercowania), 2= internet,
czyli
> netsonic,getright,netmedic itp. wiecie o co mi chodzi? mam nadzieje ;-)
> prosze o nazwy programow, uwagi na ich temat i ewentualnie skad je zassac.
> dzieki, m.

Profile użytkownika (każdego użytkownika możesz nazwać numerem np. 1, 2
itd.). Po założeniu profili otwierasz klucz
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run i patrzysz,
co tam jest. Jak coś się ładuje, czego nie chcesz we wszystkich
konfiguracjach, to przepisujesz linię polecenia, kasujesz wpis, potem
odpalasz profil, w którym ma to się ładować, i wrzucasz to w linię poleceń
skrótu w katalog StartUp. To co jest w tym kluczu jest ładowane w każdym
profilu. Powinno zadziałać.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)