Re: czy warto dekodowac sprzetowo DVD?

Autor: Wojtek Wrzaskala (wojciech_wrzaskala_at_cadena.com.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 11:52:49 MET DST

> Wybacz, ale nie widzę uśmieszków po Twojej wypowiedzi! Za 1,7kzł mówisz,
że
> masz kino w domu??? Chyba nie byłeś nigdy w kinie :))) a przynamniej nie
A czy ty słyszałeś ten zestaw?

> widziałeś kina domowego!!! Z tym 10kzł to ja też przesadziłem, ale jak się
> bawić to pełną gębą, a nie stosować półśrodki. Dla mnie j wymagających
mogę

Dlaczego półśrodki? Wcale nie masz racji! Sądze że 90% "wielbicieli kina"
nie usłyszy znaczącej różnicy pomiędzy "moim" kinem domowym" a zestawem
nawet za 5000zł. A zobacz ile zaoszczędziłem...

PS. Oczywiście byłem nie raz w kinie Dolby Digital. Oczywiście dużego
ekranu, głośności i akustyki pomieszczenia nie nadrobi ŻADEN sprzęt. Ale
pzoa tym będę twadro obstawiał przy swoim.

--
Wojciech Wrzaskała
Public relations, Cadena Systems