Odp: Odp: Nagrywarki IDE

Autor: Adam (xvampire_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 17:41:47 MET DST

Użytkownik Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:

> No to chyba tylko u ciebie. Ja nagralem kilkadziesiat plyt audio i
> brzmia TAK SAMO jak oryginaly. To samo jest u kumpli.
> Znaczenie ma za to nosnik. Jescze nie spotkalem zlotego nosnika na
> ktorym jakosc bylaby gorsza. Za to na zielonych i niebieskich (nie
> wszystkich) jest to normalka.
>
> Odsluchiwane byly na piecio czlonowej wiezy technicsa i poteznych
> kolumnach altusa.

Witam

A ja sluchalem na sprzecie na ktory wydalem wiecj kasy niz na swoj nowy
samochod i nie znalazlem kopii, ktora gralaby tak samo dobrze jak oryginal.

Hurra wieza technicsa jest najlepsza na swiecie;-))))))))))

Wielu ludzi posiadajacych mini wieze twierdzi, ze nie ma roznicy miedzy
plyta cd i kaseta, czy to znaczy, ze tak jest naprawde? Podobnie jest z
plytami cd, na byle jakim sprzecie nie da sie uslyszec roznic, a jesli
aparatura jest bardzo wyrafinowana, to uslyszysz roznice miedzy tymi samymi
tytulami z roznych wydan czy roznych tloczni.

Pozdrawiam

Adam