Re: Odp: Odp: Nagrywarki IDE

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 19:19:28 MET DST

Thu, 9 Sep 1999 17:41:47 +0200, "Adam" <xvampire_at_polbox.com> piszesz:

>A ja sluchalem na sprzecie na ktory wydalem wiecj kasy niz na swoj nowy
>samochod i nie znalazlem kopii, ktora gralaby tak samo dobrze jak oryginal.

Drogi nie koniecznie znaczy dobry. Zwykly naped komputerowy za 200zl
wystarczy, aby udowodnic ze cyfrowa zawartosc kopii CDR jest z
dokladnoscia do bitu identyczna z orginalem.

A jak sprzet nie potrafi czytac CDR, to trzeba go naprawic. A moze ten
sprzet ma czytnik starej generacji nieprzystosowany do CDR? Hi-End
lubuje sie w konserwatywnych rozwiazaniach.

Stara dyskusja na nowym forum :-)
Troche NTG, ale jezeli jako argument maja sluzyc subiektywne oceny
odsluchowe, to warto orientowac sie w istotnosci tych ocen. Troche
poczytac co psychologia tlumaczy na temat percepcji i porownac wyniki
prostych odsluchow z podwojnie slepymi odsluchami.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski