Odp: Czy na kazdej nagrywarce mozna dogrywac ?

Autor: Adam (xvampire_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 06:12:51 MET DST

Użytkownik Paweł Chałczyński <aligator_at_promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> I nie chodzi mi tu bynajmniej o CD-RW. Otoz jak rok temu przegladalem
sobie
> reklamy i mozliwosci nagrywarek to przy niektorych bylo napisane, ze ma
> mozliwosc nagrywania CD-R w taki sposob, ze mozna w dowolnym momencie (np
za
> tydzien) cos dograc - ze plytke obslugiwalo bardzo swobodnie, kopiujac
> zbiory jak w Windows Commanderze. Wprawdzie tracilo sie na takiej operacji
> podobno ok 20MB przy kazdej rozpoczetej sesji ale chodzi mi o sam fakt.
> Czy obecnie w nagrywarkach taka obsluga jest calkiem normalna, czy to maja
> [...]

Witam

To nie zalezy od nagrywarki tylko od oprogramowania. Do WinOnCD dolaczany
jest program PocketCD i to wlasnie on potrafi obslugiwac plyty jak
twardziela z poziomu Explorera czy Win Commandera. Z tym ze tak nagrana
plyta, aby mogla byc odczytana na innym komputerze wymaga zainstalowania
programu PocketCD. Wiem na pewno, ze PocketCD byl dolaczany do WinOnCD w
wersji 3.5.

Pozdrawiam

Adam