Czy na kazdej nagrywarce mozna dogrywac ?

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 00:59:28 MET DST

I nie chodzi mi tu bynajmniej o CD-RW. Otoz jak rok temu przegladalem sobie
reklamy i mozliwosci nagrywarek to przy niektorych bylo napisane, ze ma
mozliwosc nagrywania CD-R w taki sposob, ze mozna w dowolnym momencie (np za
tydzien) cos dograc - ze plytke obslugiwalo bardzo swobodnie, kopiujac
zbiory jak w Windows Commanderze. Wprawdzie tracilo sie na takiej operacji
podobno ok 20MB przy kazdej rozpoczetej sesji ale chodzi mi o sam fakt.
Czy obecnie w nagrywarkach taka obsluga jest calkiem normalna, czy to maja
nadal tylko wybrane egzemplarze ?

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653