Odp: Ciekawy test CD do nagrywania.

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 10:58:42 MET DST

Użytkownik Glide <glyder_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37d2f122.9496539_at_news.tpsa.pl...

> Buuuuuu....
> Szkoda, ze nie przetestowales TDK Reflex. Tak sie sklada, ze ostatnio
> uzywam tylko takie.....
> Poza tym tescik ciekawy, sposob obliczania wyniku tez.
> A moze udaloby Ci sie sprawdzic odczyt na czytniku jakiejs innej
> marki.
Za tydzień będzie wedle życzenie TDK oraz SONY, tak myślę.

> A poza tym to wyniki BASF bardzo mnie zaskoczyly - po smutnych (i dosc
> dawnych) doswiadczeniach z ich dyskietkami plytki te omijalem z
> daleka.
Czesto jest tak że partia płyt nawet najlepszych potrafi sie walić jak
najgorszy chłam, ten numer działa i w drugą stronę.
Ale np partia płyt BTC jest od poczatku do d... :-))
Zaraz sie pewnie odezwa ludzie co to oni nie mają na BTC i już od 5 lat
czytaja ich CD_ROMy, prawda? ;-)

--
Pozdrawiam.