Re: Odp: Ciekawy test CD do nagrywania.

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 11 Sep 1999 - 01:50:24 MET DST

On Wed, 8 Sep 1999 01:58:42 -0700, "The EaGle"
<theeagle_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Użytkownik Glide <glyder_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:37d2f122.9496539_at_news.tpsa.pl...

>Za tydzień będzie wedle życzenie TDK oraz SONY, tak myślę.

Super!
He He ! To bedzie chwila prawdy.....

>Czesto jest tak że partia płyt nawet najlepszych potrafi sie walić jak
>najgorszy chłam, ten numer działa i w drugą stronę.

Kiedys nacialem sie na plytki Philipsa (Czyzby robili tak samo
kiepskie jak odtwarzacze CDRom i nagrywarki ?). Niby wypalay sie ok ,
ale czasem nie kazdy naped (w tym moj idiotoodporny Sony 8x) chcial je
czytac - z TDK nie mialem takich problemow.

Pozdrawiam
GLide